Gurcunur Merhaba 40+2 hamileyim bugün doktora. Gittim ağrım vardır nst de çıktı ağrım ama açılmam hiç yok ve tuvalete gittim bı kaç kez peceteye gelecek kadar kan geldi ama doktor kanaman yok dedi ne yapmalıyım böyle olan varmı
Gul_67 Gurcunur canım kanama olduysa önemsenecek bir durum diye biliyorum ben sen yinede bebegin hareketlerini takip et
turansmom1 Gurcunur Adaçayı,rezene ve hurma ye. Bol bol merdiven in çık açılman kolaylaşsın. Kanaman çok mu koyiydu yoksa böyle hafif jelimsi acık renklimj?
Gul_67 Bende aynı durumdayım canm haftalarımız aynı bnde bugün kontrole gittim doktor sezeryan dedi ama bn normal istediğim için 3 gün daha beklemek istedim başına gelen varsa yazarsa sevinirim
Gul_67 Gurcunur hayır demediler açılma olmayınca suni veremem dedi bnde pazartesi başka doktora gitm eyi düşünüyorum size suni mu verecekler ilk etapta
turansmom1 Gurcunur Tabiki açılmayı sağlayıp kolaylaştırsın diye zaten hemen başla içmeye. 1er bardak ve birde 7 8 9 adet hurma