irorkay Kızlar her kaşınan göbek çatlar mı acaba? 🤦🏼♀️ 25 haftalığım henüz çatlak yok ama kaşınıyor arada. 🤦🏼♀️ Annemde hiç olmamış çatlak ama olacak sanırım bende 🤦🏼♀️
Serrammm irorkay kaşıntı çatlak oluşçağı zmanda oluyor ama doktorunla konusmanızı öneririm karaciğer tahlillerini görmek isteyebilir.
suscarparimm irorkay Genetik çatlak oluşması . Kaşıntı hamilelikte normal karşılanıyor. Tek çatlak söz konusu olduğu için değil genişleme olduğu içinde oluyor fakat şüpheniz varsa yine doktorunuza sorun
dlnyny irorkay kalçalarım çatlamaz ya diyerek hiç yağ sürmedim o bölgeye. Kaşınmadım da ama vücudum da şuan tek çatlayan yerim kalçalarım🤦🏻♀️ Kaşınmadan da çatlayabiliyor
dlnyny irorkay yoktur tabi ama hem gerildiği için kuruyor hem de o bölgenizi kaşıyınca çatlamasa bile tahriş olabilir nemli tutmak ve yağlamak sağlıklı olabilir bebek gibi yumuşacık oluyor en azından cildiniz