Tugceince İlk 3 aylık dönemde Çok şiddetli baş ağrısı yaşadım . 2. Trimesterda geçer diyolardı inanmıyordummmm ama gerçekten geçmişti . 3. Trimesterdayız yine başladı ağrılar . Parol dışında ne yapsam geçer bıktım artk . Migren var ayrıca 😫
Kbrsoy Migren benimde en büyük sıkıntım parol falan da kar etmiyor o yüzden içmiyorum. Alın bölgeme viks falan sürüyorum ya da buz torbası koyuyorum
beyzanur06 bende ilk 3 ay cok cektim bas ağrısından acillik oluyordum bahsettiginiz gbi belli bi sure gecmisti sevinmistim son dönemlerdeyiz yine başladık Allah sonumuzu hayır etsin 😏
GldnUysll Aktardan nane yagi alip sakaklariniza masaj yaparak sürün benmde 29 haftada tekrar basladi bas agrilarim malesefd😣😣😣😣
Ebrucukm Sanırım ben de böyle olucam ben de ilk üç ay çok çektim 26+5 bugün başladı baş ağrısı ağrı kesici atmamak için direniyorum Zaten bende parol damardan almadan geçmiyor
PasaninAnnesi Ilk 3 ay bende cok cektim 3 4 gün durmadan ağrıdığını bilirim migrenim var. 24 haftalığız yoktu ama 1 haftadır yine yokluyo beynim patlayacakmis gibi oluyo ben çözümü ev usüllerinde buldum patatesi dilimleyip anlıma koydum karanlıkta uzandım iki seferdir bu şekilde gecirdim