Minik95 canım ben yaptırdım adetime daha 8 gün vardı pozitif gördüm kana baktırdım yüksek çıktı 3 gün sonra bi daha baktılar hamile değilmişim yani illa adeti beklemek gerekiyor çünkü iğnenin içinde HCG var olmasan bile hamile gösteriyor sdetin gecikirse bı daha yap inşallah hamilesindir