11mrv11 canım ilaçların %30′unu devlet ödüyo ama şartları var yanlış değilsem 900 gün sigortalı olmak
kafın da genç yşta düşük amh
erkekte sperm düşüklüğü gibi… ben 2019 kasımda tıp fakültesinde yptırdım ilaçlarım için yaklaşık 3000 ödedim opu için de 3000 ödedim ama boş yumurta çıktı zaten tek yumurtam vardı ne ilgilendiler ne de geri ödeme yaptılar madden de manen de boşuna gitti 1 ayım