Ya canım benim eltimde 8 gün geçmişti kan verdi negatif çıkmış sonra soğan suyu içti doktora gitti doktor buna adet söktürücü verdi yine adet olmadı sonra normal kaset test yaptıki pozitif sonra çok kötü hissetti kendini bende şimdi ovülasyon testi alayım diyorum lekeleniyorum zannettim bişey yok öyle karışığım ki🥺 şimdi gebeysemde ovülasyon testine o kadar para vermek istemiyorum bilemedim gerçekten