Iyi aksamlar kizlar birsey sorcaktim biraz sacma ama merak ettim haha
12+2 olduk minigimle ve bi kac gündür aci turcu yiyorum hiiic sevmezdim ama suan kurabiye gibi yiyebilirim :D esim salatalik turcusu getirdi ciddiyim kizlar bütün kavanozu yerim yani :D erkeklerde eksi kizlarda tatli mi oluyor? Sizde gercekten cikti mi öyle?:D