Ates21 silverlında dıye bı marka almıstım canım bende cok ıse yaradı ama bebek emerken ılla kı yara oluyor ılk zamanlar gumus kapaklar kurtarıcım oldu dogumdan 2 hafta once falan takmaya baslayın gogus ucunu da cıkartıyor ben cok memnun kaldım hala ara ara kullanıyorum 2 aylık bebegım