Edakilic Kızlar bebeğim için dolap alıcam ama hala karar veremedim . Oda yapmıcam sadece dolap alıcam bu şekilde alıp da memnun kaldığınız ürünle varmı nereden aldınız ❤️
spiker_anne Edakilic arkadaşım trendyoldan 3 kapaklı ince dolap aldı altta da 2 çekmecesi var hem yeterli geldi hemde şık duruyor 🌸
Taze-Anne28 Edakilic ablamlar ikea dan etejar almıştı. Oda yapmayacaksanız etejar tavsiye ederim çocuk 5 yaşına gelene kadar yetti o etejar ona 😊
ug_fa-3diplomalianne Edakilic a101dekini annem almıştı kullanıyo çok memnun, bu hafta yine geldi hatta
Mervuras26 Edakilic Koçtaş sitesinden aldık 450 TL fiyat olarak çok uygun evde elimle kurduk memnunun yeterli bebek için. Piyasa fiyatlar uçmuş dolapların bizim için uygun oldu ☺️ https://resimyukle.io/r/hDAR7ahQNg
Mervuras26 Edakilic çok küçük durmuyor ama beklentiye bağlı . Ben oda yapmadım dolabı da yatak odama koydum benim için çok iyi oldu ☺️
merveklyc Edakilic Ben de oda yapmayacağım için A101 den aldım 350 TL’ye 3 kapılı bebek için yeterli şimdilik çok kaliteli bişey değil ama herşeyini toparladı mağazalarda fiyatlar aşırı pahalıydı🙂
Edakilic Mervuras26 bende alıcam sanırım küçük odama bırakacam bende extra bi tane daha ona benzer dolabım var ama rafları yok diye böyle bişey tercih etmek istedim . Çekmeceli raflı kullanışlı gibime geldi ☺️
Mervuras26 Edakilic evet kesinlikle ben size odamdaki haline de göndereyim belki fikir olur . Ben eşyalarını yerleştirdim çoğu yer de boş kaldı hatta bebek eşyaları minik minik olduğu için 😂
Mervuras26 Edakilic https://resimyukle.io/r/zrbCXabbhx. İçini ben biraz öylesine yerleştirdim düzenleyeceğim https://resimyukle.link/i/hhixO şunu da söylemeliyim çok kaliteli bir ahşap değil ama fiyat olarak gayet iyi ☺️İş görür biz 450 ye almıştık Koçtaş şuan zam yapmış ama kzy mobilya sitesinde 500 sanırım düşünürseniz ordan bakın ☺️
Sarellem Edakilic ilk bebeğimde oda yapmamıştım. Bizim odamıza beşik ve ufak bir dolab almıştım. İkeadan tercih etmiştim.