hirahamza65 Bugün 39+2 oldum mideme kıramp gibi birşey giriyor ve midem bulanıyor doğum belirtisi olabilir mi lütfen cevap yazın kızlar
Yarencerenn Kiminin mide bulantısı isal ilede doğum belirtisi oluyor ama kesin sonuç için doktora gitmek gerekiyor