Gullu21 Kızlar idrar yollarımda enfeksiyon varmış.Doktor da infex antibiyotik verdi kullanan oldu mu ilaç içmek hiç istemiyorum ama merak ettim bu antibiyotiği kullanan oldu mu?
Tekirannesi Ben de 2 gündür kullanıyorum doktorum 3.aydan itibaren kullanabilirsin demişti. Yalnız eczacı yemekle birlikte kullanılacak yazmış ben de yemek arası kullanıyorum siz nasıl kullanıyorsunuz? Gullu21
Gullu21 Tekirannesi ben yemekten sonra kullanıyorum canım sabah akşam tok karna ve bol su iç dedi doktorum
Hav12316 Gullu21 evet cnm 2 kere antibiyotik kullandım günde 2 litre su içiyorum 2 kere iç çsmaşırı değiştiriyorum ütülüyorum ama yok geçmiyor