Merveozkaynak_ ben gıdıyorum memnunum da sorun yasamadık 29 haftadır. evet ılk haftalarda dınlettırmıyo ama snrakı haftalarda her gıttıgınde dınlıyo ve detaylı ıncelıyo bebegı anlatıyo ve muayenede nasıl oldugunu ve sıkayeletlerımı soruyo memnunıyet her ksııde farklı tabıkı onemlı olan doktoruna guvenmek tecrubesıne ve bılgısıne guvenıyorum o kdr da suratsız degıl ya espırıde yapıyo arada😀😀