kubrafstkci Cemilegoker ben anka hastanesinde yasemin hanıma gidiyorum gecen hafta keseyi gorduk bugunde kalp atışını duydum şükür ♥️
Cemilegoker hiraselesra Kaynanamlar karatşta bende onceden oradaydım.eşimin işinden dolayı bu tarafa taşındık
Cemilegoker hiraselesra doktorunuz kım ? Ben buraya gelın geldım o yuzden fazla bilmem buraları.eşimde Ahmet cupuşbaş iyi doktor dedi ve oraya goturdu hep.3 yıldır tedavi oluyodum ara ara yanı.ikş basarısız aşılama sonrası tüp bebek yaptık tuttu şükür
hiraselesra Cemilegoker özel kemal bayındır hastanesinde selda bahçe kayık diyr doktor var ona gidiyorum cok memnunum
Bahark27 Cemilegoker Merhaba bende 16 haftalık hamileyim yaşam Hastanesi’ne gidiyodum ama değiştirecem bana da Kemal bayındır hastanesindeki Selda hanımı önerdiler siz Selda hanımdan memnun musunuz nasıl ilgili mi?
Mavi_- Cemilegoker sorun neydi canım neden tutmadı aşılama bende aşılama düşünüyorum ama hangi doktora gitsem karar veremiyorum bi türlü çevremde yılmaz gencoya gidip aşılamadan başarılı sonuç alanlar var ama yine de kararsızım ben