kelebegimm07 Birkaç gündür baş ağrısı ve bulantım arttı 14.haftamdayim arkdaslar bu baş ağrım neden geçmiyor uyuyup uyandıktan sonra geçiyor sadece bıktım ilaçta kullanmıyorum bu haftalarda normalmidir baş ağrısı ve bulantı? 😔
melegim_ve_ben kelebegimm07 15 haftalığız biz de. Benim de bugün bulantım azaldı baş ağrısı,uyku oldu.Havalardan ya da bulantım geçince ani yemekhen vücut şaşırdı herhalde diyorum.Geçicidir inşallah.Sizin bulantı yok muydu diğer zamanlarda
Remziye_2121 kelebegimm07 valla benim başım ağrıdığında parol içip uyuyorum uyandığımda bir şeyim kalmıyor
Aysemuhammet kelebegimm07 bende böyleyim uyuyunca geçmedi zamanlar oluyor üstelik ama bulantılarım bitti çok şükür ama baş ağrım oluyor sürekli benimde uykusuz kalma çok su iç yorgunda olma tetikliyor
kelebegimm07 melegim_ve_ben vardı ama tam azaldı derken daha fena halde geldi kusmalarim çoğaldı sabahları çok kötüyüm
melegim_ve_ben kelebegimm07 inan tam geçti diyorsun bir gün sabah bir kalkiyorsun fena mide.Ben sabahlari resmen köpük kusuyorum.Bos bos mideyle.İki gündür daha iyi gibiyim bakalım ne zamana kadar.3.aydan sonra geçer dediler hafifledi evet ama hala geçmedi
kelebegimm07 melegim_ve_ben bende sarı sarı istifra ediyorum zehir gibi. Biran önce geçsin dayanması çok güç gerçekten.. Baş ağrısı nerden çıktı onu anlamiyorum zaten yıllardır sinüzit çekiyorum baş ağrısıyla birleşince çok fena oluyor 😔
Yarennn01_ Bende aynı senin gibiyim sabahtan beri baş ağrım bulantım çok kötü istifar edip duruyorum bir an önce geçer inşallah bu zamanlar 😒
melegim_ve_ben kelebegimm07 Geçer gider inşallah bu sıkıntılar da rahat rahat bekleriz bebislerimizi😍
kelebegimm07 Aysemuhammet çok uyuyorum akşam yatağa bı geçiyorum sabah kalkiyorum öğlen tekrar uyuyorum akşam üstü kalkıyorum deli gibi uyuyorum.. suyu çok içmeye başladım bu aralar evet cnm
aysenunur kelebegimm07 aynı haftadayız aynısı oldu baş ağrısı midemi bulandırdı uyudum uyandım hala ayırınca parol içtim bitane 🤐