Slmann Kızlar selamlaar ☺️ yakın zamanda Zeynep Kamil hastanesinde doğum yapmış ya da yapacak olan var mı? Süreç nasıl ilerliyo memnun kalındı mı? Bilgi verirseniz çok sevinirimm☺️