Nurcaa 35+2 yım şuan pazartesi randevum var ama benimde çatı ağrım bel ağrım dehşet şekilde suni sancı benide korkutuyor açıkçası ama bazıları adet ağrısının biraz fazlası diyor dayanabilirim diye düşünüyorum ama eğer işe yarayacaksa 🤷 işe yaramazsa boşuna almak istemem bende bakalım ne gostercek bize zaman hayırlısı artık pazartesi çatı muayenesi olucam belki müsait değil diyecek bakalım 😑