clksyma-97 bazi doktorlar keyfi sezaryen planlayip aileye farkli sekilde aktarabiliyo o yuzden bunu sormakta cok haklisin. Ama bence baska bi doktor gorusu alsan daha iyi olur. Ben 37+2 de 34 le uyumlu acil sezaryenle dogum yaptim. Gelisim tamamen durdu 3 hafta geriden geliyodu, kizim 2220 gr 47 cm dogdu. Sen simdi 35 hafta diyosun 2900 diyosun, 100-200 gr fark edebiliyo ultrasona gore. Onu da hesaba katarsak kilosu su an normal diye dusunuyorum . Ama dedigim gibi baska bi uzman gorusu alip icini rahatlat. Onemli olan saglikli olmaniz ikinizin de.