maviscik77 Kızlar 28 den beri karnım sertti krem sürerken vs hissediyordum sertliğini şimdi 33 olduk normal kilolu göbek gibi oldu neden olur bilginiz var mı
Yagmurynrmglty maviscik77 bir fikrim yok ama acaba son haftalara doğru bebek iniyormuş aşağıya o yüzden olabilir mi
Srcozlm17 Canım bende 33.haftamdayım bugün girdim bende sanki kaç günden beri kendimi hamile gibi hissetmiyorum bazen hatta korktuğum da oluyor bendede aynı bebek aşagıya iniyor sanırım doğuma hazırlanıyor diye okumuştum bir yerde