ilknur_azz zorlancaksan kalkmaya al canım ama fikrimi söyleym hiç ihtiyaç duymadım sadece annemde kalırken orda komsumuzun beşiği vardı anne yanı beşik tarzı şöyle sallayıveryrdm uyuyordu olmasada aramazdm ki benm bebeğim sürekli gece kalkan bi bebekti yanımda yatrdm öyle . Masraf etmedm ona cok uzun süre yatmıyorlar diye