açıkçası en iyisini doktor bilir . sizin risk durumunuz vs buna karar verecek olan. ama sirf temizlik yapmak icin o kucucuk can zarar gorurse cok buyuk bir vicdan azabi cekmez misiniz?.. birakin pis kalsin ya da kadin tutun ya da esinizi bekleyin vs riske atilan sey bebeginizin sagligi sonucta… supurgem cok guclu oldugu icin benim hep eşim yapiyor. camasir da eger esim evde degilse makinayi 2 ye ya da 3 e bolup oyle tasiyorum balkona. en azindan seyrelterek yapmayi deneyin…