Jaleyarar Selamm herkese🤩🤗 ayin 9 gunde igne oldum catlatma ignesi ve 36 saat sonra iliski oldu bunu nasip hesaplamaliyim? Bugun kac gun oldu demek? Test ne zaman yapmaliyim iyi sonuc icin? Suan kasiklarim da agri var ,goguslerde var?
Elbet-birgun-kavusacagiz Jaleyarar ignenin etkisi 12 gunde gidiyo vucuttan. Adetiniz ne zmaan Bugun 14 gun olmus igne vurulali
Umutduru Jaleyarar iğnenin etksii 14.günde geçiyor diye biliyorum mesela ben 12.gun yapmıştım poztifti ama aslinda hamile degilmişim.Garanti olsun diye siz 15.günü yani yarin yapin
Elbet-birgun-kavusacagiz Jaleyarar anladim ignenin ustunden 14 gun gecmis test yapabilirsiniz aslinda doktorunuz demedimi şu gün test yapin diye
elifkrc Çatlatma iğnesinden sonra adeti normal gününde olmuyosun zaten iğneden 14-16. Gün test yapıyosun sadece