Betfer Ben de öyleydim fakat 6-7 haftalıkken bi bulantılar herşeyden tiksinmeler başladı ve hala da devam ediyor keşke yiyebilsem diye ağlıyorum resmen🥲 Fakat ilk öğrendiğimde 4 haftalıktı 4-7 arası 3 hafta aşırı iştahım açılmıştı sizin gibi ama gerçekten ağız tadıyla yemek bile ne büyük nimetmiş. Hamile kalmadan önce hep derdim eğer bi gün hamile olursam hiç bulanmaz bulansa da ben aç bırakmam kendimi yerim diye herşeyi yiyen biriydim kendimi hiç aç bırakmazdım çok severdim yemek yemeyi🥺 Fakat şimdi çok özlüyorum geçen gün eşim gece lahmacun söyledi normalde çok severdim yemeyi ısrar etti ye diye yiyemedim diye adamın karşısında açım yemek istiyorum fakat yiyemiyorum diye hıçkırıklarla ağladım😂 Yani demek istediğim canım aşırı abartmadığın sürece ye hatta bizler gibi olanlar için ye benim yerime de ye😂😌 Bu arada şuanda 11 haftalık hamileyim tez zamanda yemek yemeye kavuşma ümidi ve duasıyla…😌