Kızlar 18+2 günlük hamileyim ve enfeksiyonum vardı antibiyotik içtim tahlil doktor enfeksiyonun yok dedi suyu çok içmeye çalışıyorum wc ye gidince kasığımda ağrı oluyo ve sanki kasıgımı asağıya dogru cekiyomuş gibi oluyo wc den zor cıkıyorum resmen 2 dakika sonra eski halime dönüyorum neden böyle oluyorum korkulacak Bi durum yoktur demi??