31+5 deyim 3 gündür karnımda adet sancısı gibi ince ağrılar bel ağrısı oluyor ara ara. Kime sorsam bu aylarda yalancı doğum sancıları olur diyor sizin de mi öyle kızlar hastaneye de Bi hafta sonra randevum var. Ağrılar çok siddetli değil ama yinede rahatsız ediyor tabi.