Kizlar bugün sık sık olmamak üzere sancilarim geldi doktora gittim ve 2 cm acilmam varmış nts de sancilarim çıktı baya doktor bu akşam dogurursun saat 9 gibi gel dedi su an sancilarim normal cok zorlanır miyim? Ne yapmam gerekiyor açılma olabilmesi için yardım edin lütfen çok heyecanlıyım dua edin bana bende sizlere edeceğim 🙏