Esmakoksal Arkadaşlar ilk gebeliğim kalp durdu diye kürtaj olmak zorunda kaldım şimdi tekrardan gebeyim doktor herhangi bir sorun ile karşılaşmayalım diye coraspin 100 mg ilacını verdi kullanan var mı ?
MerveKaya38 Esmakoksal Kan pıhtılaşma testi yaptın mı benimde 2 kaybım var kan pıhtılaşmam çıktı iğne kullanıyorm
Deryasevimli Esmakoksal bende coraspirin kullanıyorum amniyo siwisi azalmasin we corana gecirdigim icin werdi doktorum sezeryan olacagim icin son ayimda kulanmicagimi soyledi doktorum 🤷♀️
Ebru3890 Esmakoksal ben de kullanıyorum canım benim de ilk gebelik de kalbi durmuştu doktor nolur nolmaz bebeğe rahat kan akışı olsun diye bana da verdi 8.aya kadar kullanıcam inşallah
Aslhn12 MerveKaya38 ya ben de 2 gebeliğimi bu yüzden kaybettim 4 haftalık hamileyim kan sulandırıcı iğne kullanıyorum ama çok acıyor kendime vuruyorum ben ne bileyim nasıl dayanıyor insanlar allah günde iki kez vurulanlara sabır versin vallahi
Cicikus1 Esmakoksal Benim ilk gebeligimde kalp atışı hiç oluşmamıştı. İkincide doktor önlem amaclı kullandırıyor.
Betulnebiazizoglu İlk gebeliğimde kalbi durmuştu o yüzden şimdi kullandım 32. Haftaya geldim bıraktım
Buuseg Esmakoksal Hamileliği min basında sigara kullanıyordum bırakmama rağmen doktor 32.haftaya kadar kullanmamı istedi bıraktık çok şükür 🤦♀️