EmreBusra Kızlar merhaba , 35+1 deyim. Doğumuma 34 gün kaldı inşallah ama nasıl ne şekilde ne zaman olur bilinmez 😏 suyum geldiğinde anlamazsam diye korkuyorum. Çünkü bazıları hiç bir şekilde bilmiyormuş idrar sanıyorlarmış, ya bende de öyle olursa 🤭 Yardımcı olur musunuz 🙏🏻
Deryanur EmreBusra cnm.bence anlarsin idarar olmus olsa tutabilirsin ama suyun patlaraa gelir zaten nerede olursan ol yatak koltuk disari fark etmez suyu tutabilcegini sanmiyorum
Mus-sak EmreBusra Kesinlikle Anlayabilirsin Canım , Endişe Etme Az Yada Kontrollü Gelmiyor Kontrolün Dışında Sürahiden Boşanırcasına Geliyor Ben Yaşamadım Ama Gördüm ,,