sevgiela Kızlar 38+5 olduk buğün tuvalete gittiğimde peçete de çizgi gibi toz pembe akıntı geldi ama acayip az acaba nişanım mı geliyor
Buse919221 sevgiela benim 38+3 te sabah normal adet başlangıcı şeklinde gelmişti nişanim ve adet ağrısı gibi ağrım vardı. Hafif hafif sancılarım başladı. Sonrasında kahverengi akıntıya döndü ve akşamına doğumum oldu🤗
Hemsireanne1 Buse919221 yaa çok güzel ☺️ Pazartesinden beri bekliyorum 3 cm açıklığım oldu nişanım geldi ama bebek gelmiyor sizin ki hiç zorlamamış sizi maşallah☺️
Buse919221 sevgiela öyleyse bence nişan olmayabilir sümüksü bir yapısı oluyor çünkü nisanın. Siz yine de bir doktorunuza da danışın derim
Gulsen4224 sevgiela sarı akıntı doğuma yakın yoğun şekilde geliyor pembe akıntı tekrar edebilir nişan gelebilir az ise dikkat et cnm