Dilara_guess 33 haftalik olduk, inanilmaz odemim var kizlar. Gunde 3 litre su icmeme ragmen gece yatarken ellerim ayaklarim cok sisiyor. Boyle sikayetleri olanlar neler yapiyorsunuz acaba?
SSeymanr Dilara_guess bende 32.haftadayım bugün ödemimim başladı 🥺🥺 oh rahatım diyordum artık başladı ayak bilekleri eller özellikle
Nursefa_14 Dilara_guess ben 31+5 haftalığım uzun zamandır ayak bileklerimde şişme oluyor, çorap ve ayakkabı giyemiyorum sıkıyor çünkü o zaman ve daha çok şişme oluyor, bu aralar ellerimde de şişlik başladı, bende bu durumdan çok rahatsızım 😕
cemreninannesi67 denizali_ bende aynıyım çok su tüketiyorum ama 33 haftalığım çok ödemim var özellikle ayaklarımda bende 87 kilo olmuşum 🤦🏻♀️
Aybigen Dilara_guess tansiyon sorununuz yoksa çokta yapilcak bişey yok bünyeden de kaynaklanıyor bazen
Ogrtmenhnm Dilara_guess bende 30+5 im iki gündür ellerim parmaklarm aşırı şişiyor geriliyor resmen avcumu kapatamiyrm bı çaresi yok mu bu ödemin yaaa
Srcozlm17 33.haftamdayım baş agrısı ve sıcak basması var yaşayan varmı acaba internette normal bu aylarda deniliyor ama
Minik1bey Srcozlm17 Ay benim o aradığın kişiii. 😍😂 Sıcak basması hemde ne sıcak basması terim kurumuyor resmenn ya. Baş ağrısı ara ara oluyor ama çok sık diyemem
BaharCos Srcozlm17 Tansiyon aletiniz varsa bir ölçün ben bugün çeşitli tahliller yaptırdım tansiyonum yüksek çıktı ve ödemim vardı. Gebelik zehirlenmesi yaşama ihtimalim göz önüne alınarak yapıldı tahliller. Normal çıktı sonuçlar ama yine de yabana atmayın. İdrarda protein kaçağı var mi diye tahlil yaptırın isterseniz.