kabuk @size inanamıyorum kullanma sakın derken tıp fakültesini 6 yıl okuyup üstüne kaç sene uzmanlık okuyup uzman kadın doğumcu bilgilerinize dayanarak mı söylüyorsunuz ? Ben idrar yolu enfeksiyonu için ilaç kullanmadığımdan bebeğimi erken doğuracaktım ve enfeksiyonum ilerledi kanıma bile geçti günlerce hastanede yattım. Bakın herkesin enfeksiyon bakterisi bir değil su ile geçen var geçmeyen var bazıları isterseniz damacanayı bitirin geçmiyor. Vucuttaki enfeksyonların bir süre sonra bebeklere geçtiğini ilaç kullanılmadığında bebeyinizin sizden enfeksiyon kapıp kuvezde kalabilceğini doktorunuz açıklamadı mı hiç size. Akıl verirken doktor olmadığınızı bilerek konusmalısınız.