Merhaba kızlar , gümlük tansiyonlarınız kaç acaba ben 35. Haftamdayım aşırı bir kalp carpıntım var tansiyonum ise genelde 13.9 -14 sırasında dolanıyor sizlerin nasıl acaba ortalama olarak böylemidir doktorum baskıdan dolayı normal oldugunu söyledi ama bilemedim