Beyzali Kizlar merhaba 17.haftadaym ve karnima igne batmasi gibi agrilar giriyor arada bir aydir .kanamam olmustu iki hafta faln şükür tedavi gördüm simdj geçti ama agrilar devam sizdede varmi bu igne batması gibi ağrılardan nedir acaba ya