Arkadaşlar bugün kontrole geldim nst ye başlandığında 10 dk da bir kasılma sancım çıktı. Yatışım yapıldı erken dogum riskine karşı ciğer geliştirici ve kasılma önleyici serumlar iğneler yapılıyor. Var mı böyle durumda olup yapılan serumların vs iyi geldiği. Mesela 20 den 80 lere çıkıyor belli aralıkta sancı şuan bağlıyım. Fikirlerinizi bekliyorum 🙏