Valla ben 8+5 im şu anda otobüsten yazıyorum. Doktoruma sormuştum kendini iyi hissediyorsan hamileliğinin her döneminde istediğin kadar yolculuk yapabilirsin hiç bi sıkıntın olmaz istiyorsan dünyanın öbür ucuna git dedi bana yani kendini nasıl hissettiğine bağlı canım