nslhhsn9221 Bebeğimin oynadığını hissedemiyorum ama elimle hiç hissedemedim henüz. Bu ay için erken mi? Sizde durumlar nasıl ?
061018 nslhhsn9221 erken degil canım 17 de hissetmeye basladim ben 18+4üm şuan dışarıdanda hissediyorum toplaniyor birde kıpirdiyor
Saziyersin nslhhsn9221 gayet normal.ilk gebelik te 25 e kadar zamani var diyor doktorlar hatta hissetikten sonra bile herhangi hissedemeyebilirsin dedi doktorum ferah tutun içinizi gayet normal
Naz_01 nslhhsn9221 aslında erken değil 17.haftada hissetmeye başlamıştım.ama vücuttan vücuda değişir karın kasları çok sıkıysa ilk gebelikte 24.haftaya kadar hissetmemek normalmiş
nslhhsn9221 061018 Yaa ben henüz elimle hiç hissedemedim otururken yatarken bı anda hareketlilik oluyo bitiyo kısa suruyo
Saziyersin 061018 ilginç ben 25 hafta içerisindeyim daha yeni yeni dışarıdan belli olmaya başladı belki de nefes hareketlerini karıştırıyor olabilirsiniz yada ikinci gebelik vs ise normal olabilir ama ilk te genelde 24 25 ten sonra diyor doktor lar
061018 nslhhsn9221 kiloylada alakalı olabilir belki ben baya hissediyorum çünkü. Hatta eşimede gösteriyorum
Minik_kalplim_ nslhhsn9221 bnde de öyle dik oturunca bikaç hareket oluyor kasığımda ama bikaç gündür nerdeyse yok gibi yada ben hissetmiyorum günde 2 defa anca oluyorsa oluyor ( ilk gebelik)
Minik_kalplim_ Minik_kalplim_ benimde ilk gebeliğim aynıyız 18+4 üm. Dışardan hissetmek için erken değil mi benimde iki gündür dışardan belli oluyor bişey vuruyor gibi ama gazdır dedim 🙄🙄🙄🙄aydınlatır mısınız beni
nslhhsn9221 Saziyersin ah şu sabırsızlik bı de bilemiyorumda normali nasıl bu hissi bile ayırt etmem çok uzun sürdü
061018 Minik_kalplim_ yok canım gaz degildir.Bugün doktor kontrolüm vardı orada da toplandi sağ tarafıma doktor dedi beyfendi hareketli maşallah dedi sonra ultrasondan baktı işte.sırt üstü yatıp elinı karnina koydugunda hissedebilirsin çogu zaman
Rabiakru Minik_kalplim_ haftamız aynı canım bende dışardan hissediyorum iki üç gündür baya derinin altından pıt pıt atıyormuş gibi oluyor
061018 Saziyersin yo benim doktorum kisiden kisiye değişebilecegini belirtti.ille bir tarihten sonra olacak diye bir durum yokki.Hissettigim zaman hemen eşimede gösteriyorum:))
Nrokc Saziyersin kişiden kişiye fark gösteriyor 19+6′yız kızımla 3-4 gündür dışardan izliyoruz hareketlerini 🥰 Pata küte bişiyler ediyo 🙃
Minik_kalplim_ 061018 kasıktamı hissediyorsun karından mı elimi kasığıma mı koymam gerek cidden özledim heraketlerini😁
061018 Minik_kalplim_ bazen göbeğimin tam alt kısminda bazen kasığinin üst tarafinda ben genelde sağ tarafımda hissediyorum
sema3554 Kilosunu ögrendiniz mi bizimki 320 gm mış sizinkiler nasıl doktora sordum gayet iyi dedi ama sizinkiler nasl