ElisaEslem Arkadaşlar düzce de doğum yapan veya yapacak olan arkadaşlardan bilgi alabailir miyim devlet hastanesini önerir misiniz. Doğuma 1 ayım kaldı üniversite takipsiz hasta almıyormuş devlet hastanesi yapıyor mu acaba..
gokhande ElisaEslem bende burda bekleyeyim Atatürk devlet hastanesine gidiyorum doğuma daha var benim
Sadu44 ElisaEslem bir arkadaş başka bir postta devletten memnun oldugunu söylüyordu zaten normal olacaksa tavsiyrm asla ama asla üniversiteye gitme ben yandım sen yanma asistanlar bakıyor çünkü