Durunbigeldim Evet kızlar oldum hiç acı falann olmadı çok hafif ağrı var 1 ay sonraya 2.ci doz olucakmış.
Esen3535 Durunbigeldim benmde ilk gün acımamıştı ertesi gün cok ağrımıştı Bi hafta üstüne yatamadım ama Bi hafta önce ikinci dozu oldum ağrım olmadı
Deletedmom23234 Durunbigeldim Evet 🙈 kolunuz hareket halinde kalsın sürekli ertesi güne ağrınız olmasın 🙏🏻