Ben de pazartesi pozitif çıktım çarşambaya kadar evdeyim ama bittiğinde test yapmıyorlarmış. Direkt izolasyon sonlanıyormuş günü dolunca. Onun sebebini de hastalık geçse de testte pozitif çıkması dediler. Hatta geçen gün birinin 3.kez pozitif çıkmıştı sonuçları 2şer gün arayla. Ona da aynı şeyi söylemişler.