Svnc
36 yaşındayım ilk gebeliğim 6+3 haftalık hamileyim çok stres yapıyorum.sizde durumlar nedir ?
Pinkann
Ben de 36 yaşıma girdim 33 haftalık hamileyim😊 hiç stres yapma testlerin her birini yaptır, ayrıntılı ultrasonu es geçme, bol bol dinlen ... Malum bebişlerimiz gelince 20 yaşındaki bir anneye nazaran daha az enerjimiz olacak😊
Elcindyn
Ben de 36 yaşındayım 9+3 haftalık hamileyim 🙏 ve çalışıyorum. Genç annelere nazaran daha çabuk yorulabiliriz ama biz bebeklerimizi çok bekledik bence doğduklarında biz de yeniden doğmuş gibi olacağız 😍