Gamze_bakr Yesimmm12 bende 37+5 haftalığım dün doktoruma mesaj attım karnım çok sert ara ara yumuşuyor belim de ağrıyor dedim. Duş al dinlen eğer devam ederse gel dedi bana. Ben gitmedim çünkü belimin ağrısı geçmişti ama doğum yakın demek miş