Merhaba güzel anneler 20 gün önce sezaryen doğum yaptım banyoya girerken hala sezaryen bandı kullanıyorum psikolojik olarak rahat edemiyorum ya su girerse iltihap olursa flaan vs. Diye… Korkum var sizler kaç gün sonra bandsiz Bi şekilde banyo yapmaya başladınız?
Artk sezaryen bandısiz yapmak istiyrm sizce olur mu?