Arkadaslar benim oturduğum evde klozet yok. Aklimda tek soru hamileligin son aylarinda ve dogum sonrasi (saglik sorunum sebepli sezeryan olur) yer tuvaletine oturup kalkmak beni zorlar mi.
Esyalarim yeni, tasinma masrafli ve stresli. Açıkcasi oturdugum ev fena degil salon ve mutfagi genis cocugun oyuncagi ivir ziviri rahatca koyup yayilabiliriz.
tavsiyelerinizi bekliyorum.