anesyk Bugün dr kontrolüm vardı 39+3 olduk çok şükür her şey yolunda. ama açılma yok dedi dr.bu haftalarda olup açılma yokken normal doğuran oldu mu merak ediyorum? Açılma olması için neler yapmak lazım ?
kalbimin_cicegi anesyk tabi kişiden kişiye değişir ama ben açılma olması için 41+3 e kadar beklemiştim ama sonuç sıfır açılma ve genel anestezi ile sezeryana alındım. Çok beklediğim için mi bilmiyorum bebeeğim kakasını yutmuş bi kaç gün dahha beklesek ölü doğum olurdu dedi doktorum
Abece anesyk benim de 39+2de 0 açılmaydı. 39+4te doğurdum 🤭 en çok plates topuyla hareketler yapmıştım youtubedan açıp. Squat ve merdiyen çıkmak da iyi oluyor 🥰
Dilara_guess anesyk bende henuz 33 haftalik gebeyim tecrubeli degilim ama duyduklarim; sicak dus almak, hurma yemek, merdiven cikmak, iliskiye girmek, gogus ucuyla oynamak bunlar biraz tetikliyormus canim bilgin olsun🙈😊