Guleserrr Sizler de de sağ kasıkta batma oluyor mu özellikle hızlı ani hareketle koltuktan yataktan kalktığımda çok kötü batıyor sağ kasığım hemen geri oturuyorum bu durumu yaşayan var mı benim gibi?
EymenAli21 Guleserrr batma değilde sağ kasığımda ara da fena sancı giriyor besdk suruyo geciyo duydugum erkek bebekde sağ kasıkta ağrı olurmuş doğrumu bilmem diğer sebep de normalmiş bebek büyüdükçe baskıdan oluyomus
Melek0606 Guleserrr cok normal o başıma cok geldi bnm hala aynı seyi yaşıyorum ara ara giriyo doktorunuzla konuşun magnezyum eksikliği olabilir
aysimaninveprensinannesi Bendede oluyordu 12. Haftada filan suan 14.3um arara var dun dr. Sordugumda enfeksiyon ve bebegin gelismesinden kaynakli dedi ilac verdi.
aysimaninveprensinannesi Guleserrr bilmem cinsiyetle ilgisi varmi dun bnm dk. Enfeksiyondan dedi ve cinsiyetini bilmiyoruz gostermiyor kendini….