Merhaba sevgili anneler bir şey sormak istiyorum. Hepimiz SMA hastası yavruları görüp üzülüyoruzdur Allah hepsine şifa versin, hepsinin yardımcısı olsun inşallah 🤲 31 haftalık hamileyim ve bu hastalığı gördükçe korkuyorum açıkçası 😔 çünkü araştırmalara göre her 50 ebeveynden biri taşıyıcı olabilirmiş ve bu sadece testle belirlenebiliyormuş acaba bu test hamileyken yapılıyor mu yaptıran ya da bilen var mı?