Ilkayy Merhaba anneler düşük tehlikem var dün tamamen kanamam durur ama bugün karnım ağrıyor ve sarı akıntım var normal mi
Ayca0315 Ilkayy Ben de 21.haftamda kanama yaşadım hemde çok yoğun bi kanamaydi 15 gün progestan kullandım 3.gun kanamam durdu ama zaman zaman kahverengi nazende sarı akıntı oluyordu doktorum normal demişti sizde tekrar danışın isterseniz
Tkme20 Düşük tehlıkesı olan bayanlar da maalesef sancın olduğu zaman hıc beklememek gerekıyor kaç haftalık hamılesın bılmıyorum ama kasılma falan olduğunda en azından ntsye alır bakarlar içinde rahat olur
Ilkayy Ayca0315 benim kanamam komple durdu cık şükür bende kullanıyorum hatta iğnede verdi haftada 1 kere iğne vurulcam
Tkme20 Ilkayy ama daha çok küçük benımkınden farklı ben 6 ay hiç sıkıntı yaşamadım 6 aydan sonra oldu herkeste farklı rabbım yardımcımız olsun inşallah 🙏
FBO Ben tüp bebek yaptım. İlk aydan itibaren kanamam olmaya başladı progestan fitil ve deport diye bir iyne vuruluyorum her hafta suan 15 haftalığız her kanamada ödüm kopuyor.şükürler olsun bebeğim sağlıklı suan