Şu an da 28+0 ım. Doğum geliyor aklıma. Herkes normal yap diyip baskı uyguluyor. Ama doğum şeklini çocuk belirliyor bunun bilincinde değil kimse. Ayrıca 16+5 haftalık evladımı da kaybettim. Alttan ilaç vererek düşürdüm. 3 saat sürdü. O acıyı tattığım için ve korktuğum icin sezeryan istiyorum. Sezeryan istediğimi doktoruma söyleyip daha sonradan çocuğun gelişimine göre gün veriyor demi?