Bugün kontrolümüz vardı cinsiyetini öğrenmek için doktora gittik her şey yolundaydı hastaneden çıktık yarım saat sonra adet kanaması gibi kanamam başladı hastaneye geri geldik iğne yaptılar progestan 200 mg verdi günde üç kere kanama plasenta daymış şuan açılman yok düşük riskin var dinlen dedi pazar günü tekrar gideceğim 😞 Plasenta kanaması yaşayıp atlatan var mı lütfen yardımcı olun çok endişeliyim 😞