Eyll1010 çok iyi anlıyorum sizi, benim de ileri hafta bir düşüğüm var, şimdi 8.haftaya yaklaştık ama bu gebeliğimde testi yaptığım andan beri hiç fazla fazla sevinemiyorum, yüreğim ağzımda yaşıyorum resmen her an bir şey oldu mu olacak mı diye. İçimizi ferah tutalım inşallah sağlıkla ilerler her şey🌸