Hilaaall ya korkutmak falan istemiyorm asla ama lütfen ihmal etmeyin artık bebeğimiz 37 haftalik olmuş ihmale gelmez gerekiyosa başka doktora gidin tatlı yiyin ve meyvesuyu için bakalım hareketleri nasil olacak bende 37 haftalik hamileyim bebeğim çok hareketli ama dün nst bağlandığımda tek düzen gidyi diye doktorum hemen bana hava taktı bakti bebeğim hala tek düzen serum takti sonra beni dinlendirdi bi meyve suyu içtim kana hızlı karışıp hareket ettiği için yarim saat sonra nst baglandım ve bebeğim coştu doktorun da çok beğendi hareketlerini falan sancim falan çıkmadı yok cnku ama bebek hareketi bu ihmale geliri mi hiç benim eltimde öyle oldu bisey yok bisey yok dedilr 2gin hareket etmemiş sona bebk havsız kalmks 1 ay hastanede yattı.